Dag 5 naar Ebeltoft

25 augustus 2025 - Ebeltoft, Denemarken

Vandaag mooi weer zonnetje en wat minder wind. Na het ontbijt de spullen weer op de motoren gesjord. We worden er steeds sneller in. We hebben een mooie route gevonden en passen die onderweg aan zoals het ons uitkomt.

Screenshot_20250825-215201

De bedoeling is om vanavond in Ebeltoft te zijn en dat is gelukt.

IMG_20250825_130557_656

Even kijken naar de oostzee

IMG-20250825-WA0007

Dit was de lunch plek.

IMG_20250825_153958_301

Kerk in Horsen net voor Aarhus.

Screenshot_20250825-191218

We hebben het gehaald 10 over 6 rijden we de camping op.

IMG_20250825_213518_405

Foto’s

6 Reacties

  1. Anja:
    25 augustus 2025
    Weer mooie dingen mogen zien.
  2. Cor:
    25 augustus 2025
    Ja, en het weer werkte ook mee.
  3. Monique Achterberg:
    25 augustus 2025
    Prachtig! Minder koud gehad vannacht Cor?
  4. Cor:
    25 augustus 2025
    Ja, ging veel beter maar het was ook warmer.
    Vannacht is het weer kouder. Ik ben benieuwd.
  5. Elly:
    25 augustus 2025
    Het is daar erg mooi. Mijn zus woont in Viborg
  6. Cor:
    26 augustus 2025
    Lijkt ze op jou?