Dag 2 naar Romo

22 augustus 2025 - Skærbæk, Denemarken

Een beetje onrustig geslapen. Het is weer wennen in de tent. Om 7 uur er uit dan maar. Het weer is een beetje wisselend maar na een rustige start vertrekken we richting Friedrich stad. Een leuke Hanzestad.

IMG_20250822_132254_089

Het waait er hard ban de zijkant wat minder is. Onder een parasol eten we een frietje.

IMG_20250822_130850_966

En gaan door Romo. Om een uur of 4 waren we bij de camping. Zo groot hadden we het ons niet voorgesteld. Weilanden vol met tenten, campers en natuurlijk oude motoren en auto's.

IMG_20250822_155211_475

Nadat we geïnstalleerd zijn gaan we naar het eiland dat is toch nog 14 km. Over de dijk was ook weer gezellig met de zijwind. Daar wachten ons een verrassing. Honderden auto's en campers op het strand , heel bijzonder.

IMG_20250822_175252_566

IMG_20250822_175246_025

Toe we terug waren op de camping nog een rondje gelopen en hebben wat foto's gemaakt.

IMG_20250822_180420_965

IMG_20250822_193538_463

IMG_20250822_193250_257

Na het eten is het vlug donker en af en toe valt er wat regen.

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

Foto’s

8 Reacties

  1. Monique:
    22 augustus 2025
    Hoop morgen op een zonnetje voor jullie.
  2. Cor:
    23 augustus 2025
    Dat is gelukt.
  3. Anja:
    22 augustus 2025
    Een mega gebeuren dus.
    Wel schitterende auto's.
    Geniet van de race morgen.
  4. Cor:
    23 augustus 2025
    Was echt leuk met een gemoedelijke sfeer
  5. Adri:
    22 augustus 2025
    Wat een happening. Smullen voor de liefhebbers!!
  6. Cor:
    23 augustus 2025
    Was echt bijzonder
  7. Jan Paalvast:
    23 augustus 2025
    Dat ziet er leuk uit. Kun je wat vertellen over deze happening?
  8. Cor:
    23 augustus 2025
    Blog van vandaag