Dag 2 naar Romo
22 augustus 2025 - Skærbæk, Denemarken
Een beetje onrustig geslapen. Het is weer wennen in de tent. Om 7 uur er uit dan maar. Het weer is een beetje wisselend maar na een rustige start vertrekken we richting Friedrich stad. Een leuke Hanzestad.
Het waait er hard ban de zijkant wat minder is. Onder een parasol eten we een frietje.
En gaan door Romo. Om een uur of 4 waren we bij de camping. Zo groot hadden we het ons niet voorgesteld. Weilanden vol met tenten, campers en natuurlijk oude motoren en auto's.
Nadat we geïnstalleerd zijn gaan we naar het eiland dat is toch nog 14 km. Over de dijk was ook weer gezellig met de zijwind. Daar wachten ons een verrassing. Honderden auto's en campers op het strand , heel bijzonder.
Toe we terug waren op de camping nog een rondje gelopen en hebben wat foto's gemaakt.
Na het eten is het vlug donker en af en toe valt er wat regen.









Wel schitterende auto's.
Geniet van de race morgen.