Dag1 vertrek

21 augustus 2025 - Oss, Nederland

Klaar voor vertrek 

IMG_20250820_195311_624IMG_20250821_080905_268

Foto’s

15 Reacties

  1. Anja:
    21 augustus 2025
    Hielke en Cor, een veilige reis toegewenst en geniet van al het moois wat jullie gaan zien. Groetjes.
  2. Jan Paalvast:
    21 augustus 2025
    Heel veel plezier en goed weer 😃
  3. 21 augustus 2025
    Inderdaad geniet van alles een fijne tijd Cor en Hielke
  4. Adri:
    21 augustus 2025
    Cor en Hielke, een mooie en veilige reis gewenst met elkaar en degene die jullie ontmoeten!!
  5. Henk:
    21 augustus 2025
    He, daar gaan de boys weer. Eens kijken wat ze deze reis mee maken.
  6. Adri:
    21 augustus 2025
    Cor en Hielke, op naar een nieuw motor 🏍️ avontuur.
    Denemarken Here you come!!
    Veilige kilometers en mooie ontmoetingen toegewenst!!.
  7. Nel en Jan:
    21 augustus 2025
    Goede reis en geniet er van.
  8. Thom:
    21 augustus 2025
    Heel veel plezier en mooie kilometers naar, in en vanaf Denemarken Cor!
  9. Elly:
    21 augustus 2025
    Een mooie reis samen. Geniet er van. Ben benieuwd naar jullie verhalen
  10. Elly en Wolter Smit:
    21 augustus 2025
    Een goede reis en voorzichtig
    Wolter en Elly
  11. De Paus:
    21 augustus 2025
    Jongens , geniet ervan. Drive safe !! Wij als grote fanclub, gaan jullie helemaal volgen!!
  12. Cor:
    21 augustus 2025
    Jij gaat nog jaloers worden. Let maar op.
  13. De Paus:
    22 augustus 2025
    Whahahaha. Dat ben ik al 30 jaar op jou, sinds ik ons Anja heb leren kennen! Ik ben benieuwd vriend !!
  14. Monique:
    22 augustus 2025
    Veel plezier!!
  15. Cor:
    23 augustus 2025
    Dat lukt vast wel